انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۳:۰۲ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

اعضای کمیته انرژی ستاد قالیباف معرفی شدند

اعضای کمیته انرژی ستاد قالیباف روز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ کمیته نفت سااد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با حضور علی نیکزاد ریئس ستاد انتخاباتی قالیباف و فریدون حسنوند رئیس این کمیته آغاز به کار کرد. . به گزارش انتخاب خوزستان ، فریدون حسنوند در مراسم کمیته انرژی ستاد قالیباف، رسما بعنوان رییس به اعضای این کمیته […]


اعضای کمیته انرژی ستاد قالیباف

روز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ کمیته نفت سااد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با حضور علی نیکزاد ریئس ستاد انتخاباتی قالیباف و فریدون حسنوند رئیس این کمیته آغاز به کار کرد.
.
به گزارش انتخاب خوزستان ، فریدون حسنوند در مراسم کمیته انرژی ستاد قالیباف، رسما بعنوان رییس به اعضای این کمیته معرفی شد.هدایت الله خادمی، مجید چکنی، سلبعلی کریمی، علیرضا ضیغمی، جلیل سالاری و تعدادی دیگر از مدیران صنعت نفت جزو چهره های شاخص این کمیته هستند.علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در همایش ستاد مرکزی انرژی گفت: فردی می‌تواند راه رئیس‌جمهور شهید ما را ادامه دهد که متدین و کارآمد باشد و این دو ویژگی در کارنامه اجرایی دکتر قالیباف وجود دارد.

او اظهار داشت: قالیباف اعتماد راسخ به سربازی رهبر انقلاب را دارد و حکمرانی را بیش از همه می‌شناسد. ایران یک کشور نفتی است که نان مردم به توسعه صنعت نفت بستگی دارد.

به گفته نیکزاد، در کمیته نفت باید اولویت اصلی ما بر رفع ناترازی انرژی باشد و راهکارهای کارشناسی ارائه کنیم زیرا در غیر اینصورت کشور به بن‌بست می‌رسد.

فریدون حسنوند هم در این مراسم گفت: ستاد انرژی دکتر قالیباف متعلق به یک فرد، جریان و گروه نیست و همه افراد می‌توانند برای توسعه صنعت نفت در ستاد همسنگر شهید قاسم سلیمانی همکاری کنند.

رئیس سابق کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: بنده با ۴ رئیس مجلس از آقایان کروبی، حدادعادل، لاریجانی و قالیباف همکاری کردم و شهادت می‌دهم که دکتر قالیباف از همه آنها بهتر و ترکیبی از اجرا و تقنین را در کارنامه دارد و هم‌اکنون در نظرسنجی‌ها هم اول است.

منبع خبر: میزنفت
,