انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱:۱۳ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

ایذه در استقبال از رییسی سنگ تمام گذاشت

  غیورمردان و شیرزنان ایذه دلاور با استقبال پرشور از رییس جمهور سنگ تمام گذاشتند. سید ابراهیم رییسی روز جمعه با استقبال پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار ایذه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر به دریای مهربانی مردم پیوست و در جمع مردم ایذه به ایراد سخن پرداخت. ایذه دیار غیورمردان ولایتمدار که برای دفاع […]

 

غیورمردان و شیرزنان ایذه دلاور با استقبال پرشور از رییس جمهور سنگ تمام گذاشتند.

سید ابراهیم رییسی روز جمعه با استقبال پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار ایذه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر به دریای مهربانی مردم پیوست و در جمع مردم ایذه به ایراد سخن پرداخت.

ایذه دیار غیورمردان ولایتمدار که برای دفاع از انقلاب و اسلام ۳۰۰ شهید تقدیم کرده است این بار با حضور حماسه آفرین در استقبال از خادم ملت در سنگر ریاست جمهوری بار دیگر دلدادگی خود را با انقلاب اثبات کردند.

پیر و جوان، لر و بختیاری، عرب و فارس از همه اقوام آمدند تا ضمن تقدیر از خدمات دولت انقلابی و مردمی، چاره جویی برای حل مشکل این دیار را از دولتمردان مطالبه کنند.

خودروی حامل رییس جمهور که در استقبال پرشور و کم نظیر مردم ایذه وارد این شهر شد، به دلیل ازدحام جمعیت با حدود ۲ ساعت تاخیر از زمان اعلام شده در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه وارد مصلای جمعه ایذه شد.

«صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «سید مهمون ای همونی سید تو از خومونی(سید تو میهمان ما و از خود ما هستی)»، «سید آل احمدی به مال امیر خوش آمدی» و «صل علی محمد به شهر ما خوش آمد» شعارهای مردم ایذه در استقبال از رییس جمهور بود.

مردم خون گرم و مهمان نواز ایذه که از صبح امروز در خیابان های منتهی به مصلای امام خمینی(ره) برای استقبال از رییس جمهور حاضر شده بودند با برگزاری آیین سنتی چوب بازی و دستمال بازی ورود این میهمان ارجمند را گرامی داشتند.

قشرهای مختلف مردم که از سفر رییسی به این شهر مطلع شده‌اند از ساعت‌های ابتدایی صبح امروز با حضور در مصلای جمعه این شهر و در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی آماده میزبانی از وی شدند

اقوام مختلف پرشور، متحد و دشمن شکن که از ساعت های اولیه صبح امروز در مصلای جمعه ایذه برای دیدار با رییس جمهور کشورمان دور هم جمع بودند بار دیگر اتحاد و دلدادگی مردم این دیار با آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش در آوردند.

در این حضور باشکوه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم دیار مقاومت و پایداری، ایذه همیشه قهرمان به رخ بدخواهان کشور کشیده شد.

در حاشیه این دیدار جایگاه هایی برای جمع آوری نامه های مردمی ایجاد شده است و بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی این سفر قرار است این نامه ها به صورت دقیق بررسی و پیگیری شود.

سیدابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز(جمعه ۱۸ اسفند) به منظور بهره برداری از چندین طرح مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

این هشتمین سفر آیت الله رئیسی به استان خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است و قرار است رییس جمهور در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی چندین طرح‌ اقتصادی و عمرانی، با مردم برخی شهرهای استان نیز دیدار کند.

بهره برداری رسمی از طرح بزرگ میادین نفتی در غرب کارون، حضور در مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان، بازدید از اقدامات انجام شده در حوزه زراعت چوب، طرح کشت و صنعت تخته فشرده و افتتاح رسمی شرکت تولیدی «نوین چوب تخت فشرده خاورمیانه» از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به خوزستان است.

وزرای نفت، جهاد، نیرو و صمت رییس جمهور را در سفر به استان خوزستان همراهی می‌کنند.

, ,