انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۴ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

استاندار خوزستان عنوان کرد: مقابله با جنگ ترکیبی با ابتکار عمل ترکیبی

استاندار خوزستان گفت: جنگ ترکیبی که از پیچیدگی برخوردار است نیازمند ابتکار عمل ترکیبی و پیچیده است و نمی‌شود ساده با آن مقابله کرد. به گزارش انتخاب خوزستان صادق خلیلیان شامگاه سه شنبه در دیدار با حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و وحید پناه‌لو، مدیر مرکز سریال سازمان سینمایی با اشاره به اهمیت […]

استاندار خوزستان گفت: جنگ ترکیبی که از پیچیدگی برخوردار است نیازمند ابتکار عمل ترکیبی و پیچیده است و نمی‌شود ساده با آن مقابله کرد.

به گزارش انتخاب خوزستان صادق خلیلیان شامگاه سه شنبه در دیدار با حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و وحید پناه‌لو، مدیر مرکز سریال سازمان سینمایی با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ انقلاب اسلامی و مبانی دینی را باید با زبان هنر و در راستای جهاد تبیین به نسل جوان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه تولیدات حوزه هنری صورت گرفته است، افزود: تولیدات فرهنگی و هنری باید متناسب با نیازهای جامعه و قابل توسعه در فضای مجازی برای نسل جوان باشد.

خلیلیان ظرفیت‌های فضای مجازی را یک فرصت دانست و گفت: از این ظرفیت باید در جهت توسعه و تعمیق بیشتر مبانی فرهنگی و دینی جامعه در زوایای مختلف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای مقابله با جنگ ترکیبی نباید در موضع انفعال باشیم. جنگ ترکیبی که از پیچیدگی برخوردار است نیازمند ابتکار عمل ترکیبی و پیچیده است و نمی‌شود ساده با آن مقابله نمود.

استاندار خوزستان، انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی خواند و توضیح داد: در همه مقاطعی که امور به مردم سپرده شده پیشرفت و سرعت کار بیشتر بوده است از این رو پیشرفت در حوزه فرهنگی نیازمند استفاده از ظرفیت مردمی است.

در این دیدار آخرین اقدامات و تولیدات حوزه هنری و رویدداها و برنامه‌های حوزه هنری در استان از سوی مدیران مربوطه گزارشی ارائه شد.