- پایگاه خبری انتخاب خوزستان – اخبار مهم و به روز خوزستان - http://entekhab-khouzestan.com -

استیضاح رئیس جمهور تنها به نفع دولت است/ روحانی باید بماند و پاسخگوی عملکرد ۸ ساله‌اش باشد

استیضاح رئیس جمهور تنها به نفع دولت است/ روحانی باید بماند و پاسخگوی عملکرد ۸ ساله‌اش باشد

[1]

مجتبی یوسفی نماینده اهواز و سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب مجلس، با بیان اینکه استیضاح رئیس جمهور به صلاح کشور، امنیت ملی و مردم نخواهد بود،گفت: رئیس جمهور باید در سمت خود باقی بماند تا پس از پایان دولت دوازدهم جوابگوی عملکرد ۸ ساله خود باشد.

به گزارش انتخاب خوزستان سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب مجلس  با بیان اینکه در شرایط کنونی استیضاح رئیس جمهور به صلاح کشور نیست، گفت: این موضوع به صلاح کشور، امنیت ملی و سیاست خارجی کشور و مردم نخواهد بود، به نظر من مطرح کردن موضوع استیضاح رئیس جمهور تنها به نفع دولت تمام خواهد شد، اما مجلس بصیر یازدهم با برنامه‌ریزی، آرامش و تدبیر اجازه نمی دهد که آن ها کشور را به حاشیه ببرند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور باید در سمت خود باقی بماند  تا پس از پایان دولت دوازدهم جوابگوی عملکرد ۸ ساله خود باشد، آن ها باید متوجه شوند که اعتماد به غرب و بی توجهی به ظرفیت های داخلی کشور نتیجه ای جزء خسران و آسیب به دنبال نداشته است.

*مجلس در چهار ماه گذشته تنها به دنبال حل مشکلات مردم بوده است

وی گفت: مجلس در چهار ماه گذشته تنها به دنبال حل مشکلات مردم بوده و از طرفی شرایط را برای این دولت خسته، ناکارآمد و بی تدبیر تسهیل کرده است، ان شاء الله دولت در زمان مقرر کار خود را به پایان رسانده و در آن زمان در مظان قضاوت مردم و تاریخ قرار خواهد گرفت.

*سوء مدیریت و عملکرد ضعیف دولت یازدهم و دوازدهم مشهود و غیرقابل کتمان است

یوسفی با بیان اینکه سوء مدیریت و عملکرد ضعیف دولت یازدهم و دوازدهم مشهود و غیرقابل کتمان است، افزود: اصولا دوره دوم دولت ها همیشه زمان نتیجه گیری سیاست‌ها و وعده هایشان است، در دولت یازدهم نیز، آقای رئیس جمهور وعده هایی را مطرح و اعلام کرد که من زبان دنیا را میدانم و با مذاکره، کشور را به شکوفایی و توسعه می رسانم. دولت تدبیر در چهار سال اول به دنبال تصویب برجام و در چهار سال دوم به دنبال حفظ برجام بود، حال زمان پاسخگویی نسبت به عملکردشان است.

وی گفت: آقای رئیس جمهور در آن دوران اعلام کرد که هم چرخ سانتریفیوژ باید بچرخد و هم چرخ صنعت، اما امروز تنها چرخ تورم و گرانی می چرخد. تنها رکوردشکنی دولت یازدهم و دوازدهم، افزایش چشمگیر قیمت کالا و کاهش چشمگیر ارزش پول ملی بوده است.