انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۹ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

امام جمعه اهواز: رفع مشکل بیکاری، مسکن و ازدواج در اولویت مسوولان باشد

 نماینده ولی فقیه در خوزستان رفع مشکل بیکاری، مسکن و ازدواج را از خواسته‌های مردم دانست و بر لزوم اقدام مسوولان در این زمینه تاکید کرد. به گزارش انتخاب خوزستان حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان حضور مردم در صحنه را اعتبار نظام دانست […]

امام جمعه اهواز: رفع مشکل بیکاری، مسکن و ازدواج در اولویت مسوولان باشد

 نماینده ولی فقیه در خوزستان رفع مشکل بیکاری، مسکن و ازدواج را از خواسته‌های مردم دانست و بر لزوم اقدام مسوولان در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش انتخاب خوزستان حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان حضور مردم در صحنه را اعتبار نظام دانست و افزود: اگر حضور مردم را در انتخابات می‌خواهیم برای رفع مشکلات معیشت و اشتغال مردم تلاش کنیم.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه اشتغال ادامه داد: مردم و مسوولان در کنار هم قرار بگیرند و مشکل اشتغال، مسکن و زمینه ازدواج آسان را تسهیل کنند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: اگر در هر یک از صنایع موجود در استان یک خط تولید وجود دارد با برنامه ریزی و به چندین خط تولید افزایش پیدا کند و همچنین با احیای واحدهای نیمه تعطیل زمینه اشتغال جوانان میسر شود.

از موضوع حجاب کوتاه نمی‌آییم

حجت الاسلام موسوی ‌فرد با تاکید بر این که ما شهدای بسیاری را در راه انقلاب ومیهن اسلامی تقدیم این سرزمین کرده‌ایم، گفت: از موضوع حجاب کوتاه نمی‌آییم و باید تذکر لسانی خود را به کسانی که حجاب رعایت نمی‌کنند، داشته باشیم.

وی برهنگی و بی‌توجهی به عفاف و پاکدامنی را حاصل خدعه دشمن دانست و افزود: این سرزمین، شهدای گرانقدری را از دست داده و همه ما موظف به تذکر نسبت به رعایت حجاب هستیم.

امام جمعه اهواز گفت: تمام مجموعه‌های خدماتی نیز باید در راستای حجاب و عفاف خدمات ارایه دهند و مردم برهنگی و بی توجهی به حجاب را جدی بگیرند.

وی با اشاره به حماسه آزادسازی خرمشهر ادامه داد: ما خرمشهرها در پیش رو داریم لذا باید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فرهنگی را مهیا کنیم.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: مدافعان حرم در دفاع از حرم اهل بیت ایستادگی کردند، امروز نیز باید مدافعان حریم ولایت، عفت و پاکدامنی داشته باشیم چراکه درصورت بی‌تفاوتی، زمین را به دشمن واگذار کرده ایم.

دست دلالان کوتاه شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تورم اقتصادی بیان کرد: تهیه کردن کالاهای اساسی برای مردم سخت شده که در این مسیر دست دلالان و واسطه‌ها در کار است که باید کوتاه و نظارت‌ها توسط نهادهای ذیصلاح تقویت شود.