انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۷ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

بازدید قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان از شرکت یاوران فولاد جنوب

    به گزارش پایگاه خبری انتخابصبح امروز ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با همراهی عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و احسان یعقوبی زاده مدیر بازرسی و نظارت با استقبال کلانتر مدیرعامل شرکت یاوران جنوب از این شرکت بازدید کردند. در این […]

   

بازدید قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان از شرکت یاوران فولاد جنوب
به گزارش پایگاه خبری انتخابصبح امروز ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با همراهی عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و احسان یعقوبی زاده مدیر بازرسی و نظارت با استقبال کلانتر مدیرعامل شرکت یاوران جنوب از این شرکت بازدید کردند.
در این دیدار ابتدا کلانتر مدیرعامل شرکت یاوران فولاد جنوب، وطن پرست مدیر منابع انسانی و آفرهادی مدیر مالی گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، مالی و پروژه ها و چالش های این شرکت مهم هلدینگ فولاد خوزستان ارائه کردند. در ادامه عباسعلی تقوی معاون منابع و امور اجتماعی و احسان یعقوبی زاده مدیر بازرسی و نظارت نیز توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
در پایان این دیدار صمیمانه مخبر دزفولی در سخنان کوتاهی گفت: اصل تشکیل شرکت های تخصصی به عنوان هلدینگ در پیرامون شرکت مادر، ایده پیشرو و ارزشمندی است به شرطی که جذب منابع انسانی در این شرکت ها براساس شایستگی و دانش و مهارت باشد.
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی در ادامه افزود: بدلیل تخصصی بودن ماهیت فعالیت های شرکت یاوران فولاد جنوب، خوشبختانه جذب منابع انسانی وضعیت مناسبی دارد و عملکرد این شرکت، عملکرد قابل قبولی است.
مخبر دزفولی با تاکید بر لزوم تعامل مداوم و چهره به چهره مدیران عالی هلدینگ با کارکنان گفت: هر جا مدیری روابط مستمر و شفاف سازی با کارکنان داشته، خشنودی در آن مجموعه گسترش مبارکی یافته است.
وی افزود: اقناع سازی و عدالت تعاملی و اطلاعاتی جزو مهم ترین عناصر رضایت شغلی هستند.
 در پایان مقرر شد موارد مطرح شده در این جلسه تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار گیرد.