انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۳:۰۴ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

باهدف ارتقاء کیفیت کارخانه پوشش برای پوششهای دولایه FBE و افزایش کیفیت و سرعت تولید کمپرسور Oil Free خریداری و در مدار قرار گرفت.

کیفیت کارخانه پوشش؛ راه اندازی کمپرسور Oil free باهدف ارتقاء کیفیت کارخانه پوشش برای پوششهای دولایه FBE و افزایش کیفیت و سرعت تولید کمپرسور Oil Free خریداری و در مدار قرار گرفت. به گزارش انتخاب خوزستان، ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﺳﺎﺟﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ، مشاور مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در این باره در گفت وگو با نشریه شهدای […]

کیفیت کارخانه پوشش؛

راه اندازی کمپرسور Oil free

راه اندازی کمپرسور Oil free
باهدف ارتقاء کیفیت کارخانه پوشش برای پوششهای دولایه FBE و افزایش کیفیت و سرعت تولید کمپرسور Oil Free خریداری و در مدار قرار گرفت.

به گزارش انتخاب خوزستان، ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﺳﺎﺟﺪﯼ ﻧﮋﺍﺩ، مشاور مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در این باره در گفت وگو با نشریه شهدای لوله سازی اهواز گفت: برای ارتقاء کیفیت کارخانه پوشش و پوشش‌های دولایه FBE و افزایش کیفیت و سرعت تولید درخواست خرید کمپرسور Oil Free صادر که شرکت هتکو برنده این مناقصه شد.

ساجدی نژاد افزود: اقدامات لازم برای خرید انجام و شرکت هتکو نیز از شرکتGHH rand آلمان این کمپرسور را سفارش گذاری و بعد از شش ماه ساخته و آماده حمل شد که متاسفانه با شرایط تحریمی و سپس کرونا امکان انتقال آن از آلمان میسر نشد.

وی توضیح داد: طی پیگیری زیاد از شرکت هتکوو تلاش این شرکت برای دور زدن تحریم‌ها از طریق کشورهای لهستان و ترکیه توانست در تیر ماه ۹۹ این کمپرسور را وارد ایران کند و از گمرک ترخیص و عملیات مونتاژ را در شرکت هتکو شروع کند که نهایتا در مهرماه آماده تحویل به شرکت لوله سازی شد.

مشاور مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز توضیح داد: بعد از پرداخت مابقی وجه، کمپرسور در اواخر مهرماه وارد شرکت لوله سازی اهواز شد و مقدمات نصب و راه اندازی آن در اواخر آبان انجام و شرکت هتکو با اعزام کارشناس در روز سه شنبه ۴ و ۵ آذر این دستگاه را راه اندازی و طی صورت جلسه تحویل داده شد.

مهندس ساجدی نژاد تاکید کرد: نکته قابل ذکر این است که کمپرسور مذکور از دستگاههای تکنولوژی بالا (Hitech) و جزء معدود شرکت های دارنده این تکنولوژی جهت ارتقاء کیفیت و سرعت پوشش می باشیم. تکنولوژی این کمپرسور در صنایع خاص نظامی – پتروشیمی و نفت و صنایع غذایی بکار میرود. از همه عوامل که تلاش کردند که این کمپرسور خریداری و نصب وراه اندازی شود از جمله مدیریت تدارکات کالا، تاسیسات، تولید، مهندسی و مالی تشکر و قدردانی می کنیم.

,