انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ - ۳:۱۷ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

تاکید بر تولید پایدار، دانش‌بنیان و اشتغال زا

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز دوشنبه (۸ فروردین ماه) به همراه جمعی از مدیران این مجموعه، با حضور در شرکت خمیرمایه و الکل رازی، به دیدار نوروزی مدیران و کارکنان بزرگترین واحد تولیدی الکل کشور رفت. دکتر عبدعلی ناصری در این دیدار با اشاره به جایگاه صنعت نیشکر در اقتصاد کشور، امسال […]

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز دوشنبه (۸ فروردین ماه) به همراه جمعی از مدیران این مجموعه، با حضور در شرکت خمیرمایه و الکل رازی، به دیدار نوروزی مدیران و کارکنان بزرگترین واحد تولیدی الکل کشور رفت.

تاکید بر تولید پایدار، دانش‌بنیان و اشتغال زا

دکتر عبدعلی ناصری در این دیدار با اشاره به جایگاه صنعت نیشکر در اقتصاد کشور، امسال را بسیار مهم و حساس ارزیابی کرد و از همه همکاران خواست در این سال با تمام قوا در جهت دستیابی به اهداف و برنامه های شرکت تلاش کنند.

وی تاکید کرد، همه باید بیش از سال گذشته در اجرایی‌کردن منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال؛ «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» تلاش کرده و در این مسیر گام بردارند.

photo_2022-03-29_19-43-25

وی در پایان از تلاش‌های چشمگیر و خدمات شبانه‌روزی همکاران شرکت خمیرمایه و الکل رازی جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این دیدار مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز با تبریک این ایام به مدیرعامل توسعه نیشکر و هیئت همراه، تاکید کرد، در سال جدید همان‌طور که در سال قبل دستاوردهای بزرگی در این مجموعه رقم خورد، خبرهای خوب و امیدبخش دیگری را در زمینه دانش و ایجاد اشتغال شاهد باشیم.

مدیران واحدهای مختلف در این دید و بازدید نیز با تبریک سال نو به مدیران شرکت، دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

, ,