- پایگاه خبری انتخاب خوزستان – اخبار مهم و به روز خوزستان - http://entekhab-khouzestan.com -

ترس غربی‌ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان است

ترس غربی‌ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان است [1]

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گقت: ترس غربی‌ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان، منجر به انتشار این کاریکاتور توهین‌آمیز شد.

به گزارش انتخاب خوزستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس خبرگاه رهبری، آیت‌الله  محسن حیدری، در درس خارج ضمن محکوم کردن توطئه خبیث غربی‌ها و صهیونیست‌ها و اعلام وفاداری نسبت به ساحت مقدس مقام معظم رهبری به عنوان نایب بر حق امام زمان(عج)، اظهار داشت: ترس غربی‌ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان، منجر به انتشار این کاریکاتور توهین‌آمیز شد.

وی با بیان اینکه  انتشار این کاریکاتورهای توهین آمیز در این روزها ذهن‌ها را به واقعه ۱۹ دی ۱۳۵۶ منعطف می‌کند، در ادامه افزود: انتشار یک مقاله توهین‌آمیز نسبت به امام خمینی(ره) به دستور شاه، باعث ناراحتی، اعتراض و قیام ملت ایران شد که در پایان با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ مزین شد.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش پررنگ مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان، گفت:  ترس کشورهای استکبار جهانی از نقش مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین در زمینه مقاومت اسلامی، باعث شد که در جهت تضعیف شخصیت ایشان، این اقدام کثیف و خبیث را انجام دهند.

حیدری در ادامه افزود: کشور های غربی و صهیونیست‌ها بدانند این اقدام آنها، یقینا نتیجه‌ای مشابه به اتفاق ۱۹ دی ۵۶ خواهد داشت و در نهایت بار دیگر به وحدت بیشتر ملت ایران اسلامی می‌انجامد.