انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲:۰۲ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

توزیع ماسک رایگان بین رانندگان تاکسی در اهواز

توزیع ماسک رایگان بین رانندگان تاکسی در اهواز از فردا ،۱۰ هزار ماسک سه لایه رایگان بین تاکسیرانان شهر اهواز توزیع می‌شود. به گزارش انتخاب خوزستان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: با توجه  به شیوع بیماری کرونا در جامعه و در جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی و بنا بر تاکید شهردار […]

توزیع ماسک رایگان بین رانندگان تاکسی در اهواز

از فردا ،۱۰ هزار ماسک سه لایه رایگان بین تاکسیرانان شهر اهواز توزیع می‌شود.

به گزارش انتخاب خوزستان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: با توجه  به شیوع بیماری کرونا در جامعه و در جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی و بنا بر تاکید شهردار اهواز ، این تعداد ماسک بین تاکسیرانان شهر اهواز توزیع می‌شود.

آیت حمیدی  افزود: تاکنون سه مرحله ماسک رایگان در بین  قشر پرتلاش و زحمتکش تاکسیرانی توزیع شده است که فردا مرحله چهارم آن با توزیع ده هزار ماسک سه لایه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده همزمان راننده و مسافر از ماسک تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر آن دارد و بر این اساس از کلیه شهروندان محترم اهوازی درخواست می‌شود که هنگام سفر‌های درون شهری و استفاده از خودرو‌های تاکسی، حتماً از ماسک استفاده نمایند.

,