انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۹ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

دکتر عبدعلی ناصری در بازدید از موکب نیشکر تاکید کرد؛ استمرار خدمات‌رسانی موکب‌های نیشکر تا بازگشت زائران حسینی

شرکت توسعه نیشکر با برپایی سه موکب، پذیرای زائرین است. موکب نیشکر در ۴۵ کیلومتری جاده آبادان به اهواز، سه کانکس مجهز به سیستم سرمایشی و امکانات بهداشتی دارد. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ضمن بازدید از موکب‌ نیشکر در جاده اهواز به آبادان، بر استمرار خدمات‌رسانی تا بازگشت زائران حسینی به کشور […]

شرکت توسعه نیشکر با برپایی سه موکب، پذیرای زائرین است. موکب نیشکر در ۴۵ کیلومتری جاده آبادان به اهواز، سه کانکس مجهز به سیستم سرمایشی و امکانات بهداشتی دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ضمن بازدید از موکب‌ نیشکر در جاده اهواز به آبادان، بر استمرار خدمات‌رسانی تا بازگشت زائران حسینی به کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این بازدید که امروز دوشنبه (۲۱ شهریورماه) به همراه معاونین و جمعی از مدیران عامل کشت و صنعت‌ها انجام شد، دکتر عبدعلی ناصری نحوه خدمات‌رسانی، امکانات، اسکان و پذیرایی زائران اربعین را مورد بررسی قرار داد.

شرکت توسعه نیشکر با برپایی سه موکب، پذیرای زائرین است. موکب نیشکر در ۴۵ کیلومتری جاده آبادان به اهواز، سه کانکس مجهز به سیستم سرمایشی و امکانات بهداشتی دارد.

موکب سیدالشهدا، یکی از دو موکب نیشکر در جاده خرمشهر است که در فضایی یک و نیم هکتاری از سوی کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان دایر شده است. این موکب، به استراحتگاه همراه با سیستم سرمایشی مجهز شده و امکاناتی نظیر نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و.. دارد.

نیشکری‌ها از هفته‌ها پیش، خود را مهیای استقبال از زائران در طریق الحسین کرده بودند. بیرق‌های سرخ، سبز و سیاه به نشانه عشق به شهادت، تشیع و عزاداری، در اطراف موکب برافراشته‌ و با قهوه عربی، چای شیرین‌ و شربتی گوارا پذیرای زائران حسینی شده‌اند.