انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۱ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

دکتر ناصری در گردهمایی روابط‌عمومی‌های توسعه نیشکر خواستار شد؛ نگاه ملّی به دستاوردهای شیرین نیشکر/تاکید دکتر ناصری بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری/طعم شیرین دستاوردهای نیشکر به مردم چشانده شود

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جایگاه روابط‌عمومی را در تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر، راهبردی دانست و به ایفای صحیح نقش روابط‌عمومی در مسیر اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی تاکید کرد. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جایگاه روابط‌عمومی را در تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر، راهبردی دانست و به ایفای صحیح نقش روابط‌عمومی در مسیر […]

0J9A7811

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جایگاه روابط‌عمومی را در تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر، راهبردی دانست و به ایفای صحیح نقش روابط‌عمومی در مسیر اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جایگاه روابط‌عمومی را در تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر، راهبردی دانست و به ایفای صحیح نقش روابط‌عمومی در مسیر اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی تاکید کرد.

به گزارش انتخاب خوزستان به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در اولین گردهمایی روابط‌عمومی‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی برگزار شد، گفت، روابط‌عمومی، پیشانی شرکت است و انتظار می‌رود به شیوه‌ای مطلوب و نوین، دستاوردها و فعالیت‌های این صنعت در جامعه منعکس شود.

وی ضمن قدردانی از دکتر زینب شریفی در برگزاری دوره‌های آموزشی، بیان کرد، اقدامات لازم برای افزایش کارآیی، تقویت مهارت‌ها و مهیا کردن تجهیزات و امکانات مورد نیاز روابط‌عمومی‌ها، در حال انجام است چرا که معتقدیم روابط‌عمومی پویا و متخصّص، سهم مهمی در پیشبرد اهداف شرکت دارد.

نگاه ملّی به تولیدات صنعت نیشکر

مدیرعامل توسعه نیشکر همچنین به معرفی تولیدات متنوّع نیشکری همچون الکل طبی، خمیرمایه، خوراک دام، ام.دی.اف، شکرهای طعم‌دار، شکر قهوه‌ای و… به جامعه تاکید کرد و گفت، با فعالیت هدفمند روابط‌عمومی، این محصولات با نگاه ملّی معرفی تا کام مردم از این دستاوردها شیرین شود.

ناصری در ادامه از فعالیت مؤثر مدیر روابط‌عمومی توسعه نیشکر قدردانی کرد و برگزاری جشنواره شکرستان، تولید محتوای موثر خبری، تعامل مناسب با رسانه‌ها و صدا و سیما را بخشی از دستاوردهای مهم روابط‌عمومی برشمرد که موجب شده مردم شناختی بهتر از این صنعت داشته باشند.

وی تاکید کرد، هرچه شناخت از دستاوردهای صنعت نیشکر در حوزه تولیدات، مسئولیت اجتماعی، فعالیت‌های محیط‌زیستی و…. بیشتر شود، به همان اندازه، انتقادات نسبت به این صنعت کمتر می‌شود.

 ضرورت آموزش نیروهای متخصّص در روابط‌عمومی

در ادامه این نشست، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی ضمن قدردانی از روابط‌عمومی‌های صنعت نیشکر به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، بر آموزش نیروهای متخّصص در این حوزه تاکید کرد.

امین نصیریان با بیان اینکه کار روابط‌عمومی تعطیل‌بردار نیست، گفت، روابط‌عمومی تلفیقی از علم و تخصّص و هنر است که این ترکیب هنرمندانه، موجب انعکاس دستاوردهای صنعت نیشکر و ایجاد موج مثبت نسبت به این صنعت در جامعه می‌شود.

وی ارتباط‌گیری مطلوب با نیروهای درونی شرکت و ایجاد تعامل مناسب با محیط پیرامونی را جزیی از وظایف روابط‌عمومی برشمرد و در ادامه خواستار ترسیم چشم‌انداز روابط‌عمومی و حرکت بر مبنای آن شد.

در پایان مراسم، با حضور دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، از روابط‌عمومی کشت و صنعت‌های نیشکری و شرکت‌های تابعه با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

در اولین گردهمایی روابط‌عمومی‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با موضوع «دیپلماسی شیرین»، زینب شریفی، پژوهشگر و استاد ارتباطات، ضمن تحلیل محتوای سایت‌های خبری کشت و صنعت‌های نیشکری و صنایع جانبی، مباحثی پیرامون ارزش‌‌های خبری، شیوه خبرنویسی ، تحلیل و آشنایی با کارکرد شبکه های اجتماعی و… ارائه کرد.

 

0J9A7636

0J9A7639

0J9A7660

0J9A7664

0J9A7673

0J9A7690

0J9A7636

0J9A7639

0J9A7660

0J9A7664

0J9A7673

0J9A7690

0J9A7702

0J9A7721

0J9A7733

0J9A7752

0J9A7759

0J9A7775

https://www.sugarcane.ir/?p=143569