انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۶ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

: سردار سلیمانی نامش با مدافعان حرم پیوند خورد و هر فداکاری ای را به جان خرید تا به مرز ایران تیری نرسد.

استاندار خوزستان در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی هر فداکاری ای را به جان خرید تا به مرز ایران تیری نرسد استاندار خوزستان در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی سردار سلیمانی نامش با مدافعان حرم پیوند خورد و هر فداکاری ای را به جان خرید […]

استاندار خوزستان در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد:

سردار سلیمانی هر فداکاری ای را به جان خرید تا به مرز ایران تیری نرسد

استاندار خوزستان در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی سردار سلیمانی نامش با مدافعان حرم پیوند خورد و هر فداکاری ای را به جان خرید تا به مرز ایران تیری نرسد.

به گزارش انتخاب خوزستان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه یکشنبه ۷ دی ماه در نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی در اهواز با یادآوری خدمات درخشان شهید والامقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: چه در روزی که سیلاب بعثی بر میهن ما عارض شد و چه دورانی که سیلاب سلفی های خاورمیانه برای مخدوش کردن امنیت ایران آمد او با ما بود از ما بود و در کنار ما بود و مرد میدان بود.

وی افزود: او خم شد تا قامت ما خم نشود. او در برابر دوست خاضع بود و در برابر دشمن خصم بود. دست و زبانش اسباب امنیت ما بود و آتش شرارتها را خاموش میکرد و در نهایت در آتش شرارتی کور سوخت.

شریعتی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نامش با مدافعان حرم پیوند خورد و هر فداکاری ای را به جان خرید تا به مرز ایران تیری نرسد.

استاندار خوزستان با یادآوری حضور سردار سلیمانی در استان در دوران سیل فروردین ۹۸ بیان کرد: او دست سیلاب زده ای را می بوسید و شانه به شانه سیل بندها می ایستاد. سردار جنگها همان سردار دلهای ما شد.

شریعتی اظهار داشت: امیدوارم که این مراسم و این یادواره طلیعه ای باشد برای استمرار این حرکت ارزشمند همچنین امیدواریم و اراده بر آن داریم که دبیرخانه دائمی این رویداد را داشته باشیم و هر ساله انشاءالله این حرکت و تلاش در جهت گسترش مکتب سلیمانی که همان مکتب اسلام است را در حد بضاعت خود انجام بدهیم و پیام‌رسان رسالتی باشیم که بر دوش ما گذاشته شده است.

, ,