- پایگاه خبری انتخاب خوزستان – اخبار مهم و به روز خوزستان - http://entekhab-khouzestan.com -

سرمربی استقلال خوزستان: محروم شوم یعنی دست‌های کثیف دست بکار شده‌اند/ آن شخصی که پیامک‌ زده ۳ سکه بدهید را پیدا کنید!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر در این اوضاع و احوال که در کورس رقابت هستیم بی دلیل محروم شوم معلوم خواهد شد دست های کثیف مجددا دست به کار شده‌اند تا مانع صعود استقلال خوزستان شوند.

سید اکبر پورموسوی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل حواشی بازی با سایپا به طور موقت محروم شده است و باید برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی برود نسبت به این موضوع در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان داد که در ادامه می‌خوانید:

“آغاز به کار دست های کثیف؟! به کدامین گناه محروم شدم

بروید آن شخصی که پیامک زده سه تا سکه بدهید تا برنده بازی باشی و اگر ندهید بازنده خواهید شد را پیدا کنید و برخورد کنید! البته مطمئن هستم که چنین عزمی وجود ندارد چون اگر عزمی بود این اوضاع فوتبال ما نبود.

بروید بررسی کنید چرا بازی دیروز و بازی های قبلی ما پنالتی های صد درصد ما گرفته نمی شود اما صحنه های بیست سی درصدی تیم های خاص پنالتی اعلام می شود ؟

حرف آخر خیالشان راحت نه به فدراسیون و نه به کمیته های مربوطه می آیم و نه دفاعیه ارسال می کنم چون من مرتکب خطایی نشدم و در این ۲۳ سه هفته به گواه همه ناظرین و داوران تان فقط و فقط احترام گذاشتم و همکاری کردم تا بازی ها علی رغم پایمال شدن حق مان بدون حاشیه پایان یابد و اگر در این اوضاع و احوال که در کورس رقابت هستیم بی دلیل محروم شوم معلوم خواهد شد دست های کثیف مجددا دست به کار شده‌اند تا مانع صعود استقلال خوزستان شوند.”

ایسنا