انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۴ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

شایسته سالاری در برخی انتصابات رعایت نشده است

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز : شایسته سالاری در برخی انتصابات رعایت نشده است امیدوارم دیگر شاهد اینگونه انتصابات از طرف شورا و شهردار نباشیم تمام مدیران فعلی در شورای ششم تغییر می کنند به گزارش انتخاب خوزستان، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز در نطق پیش از […]

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز :

شایسته سالاری در برخی انتصابات رعایت نشده است

امیدوارم دیگر شاهد اینگونه انتصابات از طرف شورا و شهردار نباشیم

تمام مدیران فعلی در شورای ششم تغییر می کنند

به گزارش انتخاب خوزستان، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز در نطق پیش از دستورجلسه، خواستار تجهیز سازمان آتش نشانی اهواز به نردبان بلند ۵۲ متری شد.
محمدرضا ایزدی با همدردی با خانواده مصدومان و شهروند فوت شده حادثه اخیر انفجار گاز در کیانپارس، گفت: در انفجاری که هفته جاری در خیابان ۱۵ کیانپارس رخ داد، یک نفر از همشهریان فوت و ۱۲ نفر مصدوم شدند.
رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر افزود: اگر این حادثه در یک ساختمان با بیش از ۱۰ طبقه رخ می‌داد، سازمان آتش نشانی چگونه می توانست ساکنان و مصدمان را نجات دهد، در حالی که در کلانشهر اهواز با بیش از ۱.۲ میلیون نفر هنوز یک دستگاه خودرو امداد و نجات با نردبان بلند ۵۲ متری وجود ندارد که بتوان در هنگام حادثه احتمالی جان مردم را نجات داد.
ایزدی در ادامه گفت: تا پیش از اینکه حادثه تلخی رخ دهد و بعد به دنبال عاملان و مقصران آن باشیم، نسبت به تهیه این نردبان اقدام شود.
وی در ادامه با اشاره به عزل و نصب‌های بسیاری از مدیران شهرداری از ابتدای شروع به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار داشت: عزل و نصب‌های متعدد در علم مدیریت به عنوان یک آسیب شناخته می‌شود و نتیجه آن لطمه به شهرداری است که در نهایت دود آن به چشم مردم می‌رود، این در حالی است که در چند ماه آینده با روی کار آمدن شورای ششم تقریبا تمام مدیران تعویض خواهند شد همانطور که در شورای پنجم این اتفاق رخ داد.
عضو شورای شهر اهواز افزود : باید در انتصابات همواره شایسته سالاری مد نظر قرار گیرد، اما در بعضی از انتصابات طی سه سال و چند ماه گذشته شایسته سالاری رعایت نشده است.
ایزدی در پایان خاطر نشان کرد : امیدوارم در چند ماه باقیمانده از عمر شورای پنجم، شاهد اینگونه انتصابات چه از طرف شورا و چه از سوی شهردار نباشیم چرا که مردم فهیم و ولایت مدار اهواز از آنچه که می گذرد آگاه هستند.

, , ,