- پایگاه خبری انتخاب خوزستان – اخبار مهم و به روز خوزستان - http://entekhab-khouzestan.com -

مانور بزرگ سلامت (مبارزه با کرونا) برگزار شد

برای اولین بار در کشور و با دستور فرماندار ویژه آبادان:

مانور بزرگ سلامت (مبارزه با کرونا) برگزار شد/توزیع بیش از ۱۰۰ هزار ماسک رایگان بین شهروندان+گزارش تصویری

 با دستور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندرویژه آبادان اولین مانور بزرگ سلامت (مبارزه با کرونا)در سطح کشور  در آبادان و شهرهای تابعه ی آن برگزار شد که طی این مانور بیش از ۱۰۰ هزار ماسک رایگان بین شهروندان توزیع گردید.

انتخاب خوزستان؛ به گزارش روابط عمومی فرمامنداری ویژه آبادان این مانور که از ساعت ۹ صبح روز گذشته آغاز شده است تا ساعت ۲۱ ادامه داشت .مانور سلامت از امروز تا پایان وضعیت قرمز در قالب بازرسی های مستمر ستاد مبازره با کرونا از ادارات  و بازار ادامه خواهد داشت.

در طی این مانور ۲۰ نقطه از شهرستان آبادان و شهرهای اروندکنار و چوئبده و روستاهای تابعه شاهد برپایی چادر هلال احمر به همراه حضور امدادگران این سازمان و کارشناسان مرکز بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان به همراه آموزش پروتکلهای بهداشتی،توزیع ماسک و انجام تب سنجی می باشد.

همچنین توسط شهرداری آبادان با همراهی پتروشیمی آبادان کار ضدعفونی و گند زدایی معابر شهرستان از سر گرفته شده است.

در روز اول این مانور فرماندار ویژه آبادان به همراه برخی از اعضای شورای تامین شهرستان و ریاست دانشکده علوم پزشکی  و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی با حضور سرزده در ادارات،بازار و همچنین بانکها علاوه بر اهدای ماسک ، موارد لازم رعایت پروتکلها را به شهروندان و پرسنل ادارات یادآور شد.

شایان ذکر است اولین مانور بزرگ سلامت (مبارزه با کرونا)کشور با همکاری تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان آبادان برگزار شده است.