انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۰ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

معاون پارلمانی رئیس جمهور:دشمن از سرعت پیشرفت کشور در دولت سیزدهم هراس دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:دشمن از سرعت پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هراس دارد و از این سبب سعی در ایجاد ناامنی در کشور را دارد.  سیدمحمد حسینی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در آبادان اظهار داشت: دولت سیزدهم خود را خدمتگزار مردم می‌داند و برای پیشرفت کشور شبانه روز در حال تلاش است. […]

معاون پارلمانی رئیس جمهور:دشمن از سرعت پیشرفت کشور در دولت سیزدهم هراس دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:دشمن از سرعت پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هراس دارد و از این سبب سعی در ایجاد ناامنی در کشور را دارد.

 سیدمحمد حسینی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در آبادان اظهار داشت: دولت سیزدهم خود را خدمتگزار مردم می‌داند و برای پیشرفت کشور شبانه روز در حال تلاش است.

وی نیاز امروز جامعه و کشور را همبستگی و وحدت برای پیروزی‌های بیشتر در همه عرصه‌های بین المللی دانست و افزود:تلاش دشمن برای متوقف کردن سرعت پیشرفت کشور راه بجایی نخواهند برد.

حسینی ییان داشت:دولت با جدیت برای جبران کمبودها و توسعه کمی و کیفی سطح زندگی مردم در حال تلاش است.

وی اظهار داشت: در دولت بحث‌هایی در خصوص آموزش و پرورش و وزارت علوم همواره مطرح است هر چند کمبودهایی در این بخش ها وجود دارد که باید جبران شود و با تلاش و جدیت دولت این کمبودها  برطرف خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: طرح توسعه آبادان و خرمشهر در معاونت اجرایی رئیس جمهور در دست بررسی است و نظرات مختلف در این رابطه جمع بندی شده و امیدواریم این طرح بتواند به ارتقاء زیرساخت های این ۲ شهرستان کمک کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت دوم مهر سالروز شهادت جمعی از فرهنگیان و معلمان آبادان در بمباران اداره آموزش و پرورش این شهرستان به آبادان سفر کرده است.