- پایگاه خبری انتخاب خوزستان – اخبار مهم و به روز خوزستان - http://entekhab-khouzestan.com -

نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان با سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) در قرارگاه استانی حضرت ابوالفضل برگزار شد

 پایگاه خبری انتخاب خوزستان

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی با ۱۵۰ عضو از قوی‌ترین فراکسیون‌های مجلس است، گفت: اظهارات ترامپ باعث یک انسجام درونی در کشور شد و ما از این تهدیدها فرصتی برای خود ایجاد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار انتخاب خوزستان، عباس پاپی‌زاده در نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان که امروز، شنبه (۲۲ مهرماه) در قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ما و مردم همواره در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده‌ایم و کاری که اکنون باید انجام دهیم، اعلام حمایت مجدد است. سپاه پاسداران در تمام طول تاریخ بعد از انقلاب اثبات کرده که به نحو احسن و با وجدان کاری مثال زدنی حضور پیدا کرده و قدرت جدید برای جمهوری اسلامی تولید کرده که آن تعیین‌کننده بودن جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

وی افزود: امروز حضور آمریکا در خاورمیانه بر طبق نقشه برنامه‌ریزی شده سپاه پاسداران، نقش بر آب شد. علاقه کشورهای منطقه به جمهوری اسلامی به دلیل مبارزه سپاه با تروریسمی که از سوی آمریکا حمایت می‌شود، بیشتر شده است و این موضوع کوچکی نیست. سپاه توانسته در مقابل قدرت‌های دنیا ایستادگی کند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به این بیان سردار سلیمانی که “داعش تا دو ماه دیگر نابود می‌شود”، گفت: امیدوارم این روند صعودی که در منطقه آغاز شده ادامه پیدا کند و در مجلس همه هواخواه سپاه هستند و اگر مشکلاتی در زمینه بودجه و … وجود دارد، مجلس پیگیری می‌کند و سعی شده آنچه در توان مجلس است انجام شود.

پاپی‌زاده ادامه داد: امروز از قوی‌ترین فراکسیون‌های مجلس، فراکسیون دفاع و اقتدار ملی است که با ۱۵۰ عضو مسایل را دنبال می‌کند. امروز نیاز به یک وحدت ملی و انسجام درونی داریم و اظهارات رییس‌جمهور ایران پشت سپاه است.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رییس‌جمهور آمریکا، گفت: اظهارات ترامپ باعث یک انسجام درونی در کشور شد و ما از این تهدیدها فرصتی برای خود ایجاد می‌کنیم. مردم نیز قدردان زحمات سپاه هستند و این بحث مقابله دولت‌های استکباری با جمهوری اسلامی و سپاه موجب شده مردم بیشتر قدردان سپاه باشند.

 

آمریکا اشتباه محاسباتی دارد

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: مشکل اصلی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران است و این کشور خواست طوری عمل کند که به این نظام ضربه بزند اما نتوانست کاری بکند و سپاه تقریبا تمام نقشه‌های آمریکا را برملا کرد.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته ترامپ تصریح کرد: ترامپ در این قضیه فرد دیوانه‌ای نبود بلکه هوشیار بود و دست روی نقطه قوت جمهوری اسلامی و جهان اسلام و مستضعفین گذاشت. اگر سپاه نبود، اکنون معلوم نبود چه بر سر عراق، سوریه و … آمده بود. به نظر من این مدتی که آمریکا با ما در مذاکره بود، از ذات خود جدا شده بود اما دیشب دوباره به ذات اصلی خود بازگشت.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید روی زانوان خودمان باشیم، گفت: توسعه و پیشرفت ایران از آمریکا و دنیای غرب نمی‌گذرد، بلکه از مسوولان شایسته و پاکدست خودمان می‌گذرد. اگر ما مسوولان شایسته و بالیاقتی داشته باشیم، نیاز نداریم بدانیم در کشورهای دیگر چه کسی رییس‌جمهور می‌شود و چه اتفاقی مى افتد.

خادمی ادامه داد: اگر روش کنونی را ادامه دهیم، باید همواره منتظر باشیم که ببینیم چه کسی رییس‌جمهور می‌شود. امیدواریم سپاه مستحکم‌تر و قوی‌تر بشود. اکنون کسانی که می‌خواستند سپاه را نابود کنند، متوجه شدند دشمن نقطه اصلی قوت را می‌شناسد و اگر سپاه خدشه بخورد، کل مملکت خدشه می‌خورد.

وی تصریح کرد: اشتباه محاسباتی آمریکا این است که سپاه را تنها یک نیروی نظامی می‌داند و نمی‌داند که سپاه، یعنی مردم، نظام و ارتش. ما همواره پشت سپاه هستیم و امیدوار هستیم در روز جمعه،‌ مردم پاسخ دندان‌شکنی را به استکبار جهانی دهند.

 

بسیاری خواستند سپاه را حذف کنند اما خودشان حذف شدند

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: سپاه پاسداران و بسیج استقامت ورزیدند و اکنون در مرحله نزول ملائکه و بشارت الهی هستیم و بشارت‌های پیروزی در حال ظهور است. اینکه اکنون قدرت‌های بزرگ دنیا فریادشان در دشمنی با سپاه و جمهوری اسلامی بلند است، نشان می‌دهد که ما در حال پیروزی هستیم و من این را تبریک می‌گویم.

وی افزود: بسیاری خواستند سپاه را حذف کنند اما خودشان حذف شدند و سپاه به برکت خون شهدا ماند. ما مدیون سپاه هستیم و باید این تلاش‌ها را قدر بدانیم و قدم کوچکی در راستای این خدمت صادقانه به مردم برداریم. سپاه اکنون به مرحله محرومیت‌زدایی وارد شده و خواهش می‌کنیم همین راه را با قدرت ادامه دهد. اگرچه این کار از وظایف سپاه نیست ولی کار مهمی است، زیرا دشمن سعی می‌کند از مشکلات روزمره مردم سوء استفاده کند.

نماینده مردم شادگان در خانه ملت ادامه داد: دغدغه امروز مردم بحث معیشت، فقر و بیکاری است که امروز ام‌المسایل مردم شده و ما می‌دانیم با مدیریت انقلابی می‌توان بر این مشکلات غالب شد و می‌توان چرخ اقتصادی ممکلت را چرخاند. اگر سپاه وارد این کار شود، نقشه‌های شوم دشمنان را سد خواهد کرد.

ناصری‌نژاد تصریح کرد: ما نیز در کنار سپاه خواهیم بود و این مرحله حساسی است و نیاز است که همه متحد شوند. اگر ما مردم را داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ایران و منطقه مسلمانان غالب شود.

سپاه از ابتدای انقلاب برابر زیاد‌ه‌خواهی‌های دشمن ایستاده است

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین سهراب گیلانی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این نشست، گفت: اظهارات ترامپ نشان‌دهنده این است که سپاه یک نهاد مردمی و قدرت‌مند است و از ابتدای انقلاب در مقابل زیاد‌ه‌خواهی‌های دشمن ایستاده است. این نشانه قدرتمندی سپاه است که در تمام ادوار گذشته با رشادت‌ها و شهادت‌طلبی و ایثارگری توانسته است در منطقه و فرامنطقه جلوی تجاوز دشمنان را بگیرد.

وی با بیان اینکه این یک واقعیت است که با ادبیات دیپلماسی جدیدی مطرح می‌شود، افزود: دشمن در درجه اول، خود را در مقابل سپاه قرار می‌دهد و سپاه آمادگی این را دارد که هرجا که لازم باشد انجام وظیفه کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما امروز به عنوان نمایندگان خوزستان در محضر سپاه آمده‌ایم که این موضوع را تبریک بگوییم و صد درصد حمایت خود را نسبت به سپاه و ماموریت‌ها و وظایف فرمانده کل قوا اعلام می‌داریم.

امنیت پایدار کشور، نشان‌دهنده قدرت دفاعی ایران است

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین عامر کعبی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: آمریکا امروز با تمام قدرت خود در منطقه در مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌ایستد که ما به این قدرت سپاه افتخار می‌کنیم.

وی افزود: اگر از جنگ تحمیلی هشت سال می‌گذرد و جنگ‌های متعددی رخ داده است و کشور ما در امنیت پایداری در منطقه صفر مرزی با این حجم از مشکلات قرار دارد، نشان‌دهنده قدرت دفاعی کشور ما است که این قدرت متعلق به نیروهای مسلح و در راس آن‌ها سپاه است. ما حمایت خود را در مجلس از سپاه اعلام می‌داریم و در خدمت سپاه هستیم.

کل مجموعه ایران، سپاه است

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین علی‌عسگر ظاهری‌عبده‌وند، نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز کشور ما بسیار متفاوت است و اگر ترامپ حرفی می‌زند، دنبال دلالی بیشتری در ماجراها است. آن‌ها سپاه را خوب شناختند و بحث اقتدار نظامی به تنهایی نیست و کشور ما در الگویی به نام سپاه خلاصه شده است.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که اگر سپاه نبود، کشور نبود، گفت: دشمنان خوب تجزیه و تحلیل کرده‌اند. امروز خدا را شکر می‌کنم که همه مردم با وجود مشکلات اجتماعی، با پیش آمدن یک بهانه‌ای مانند این، دلگرم‌تر می‌شوند. نادانی در گوشه‌ای از دنیا حرفی می‌زند که فکر می‌کند تهدید است اما نمی‌داند این عزمی که در ملت ایران وجود دارد که همان سپاه است، می‌تواند با توانی بالاتر از آنچه که فکر می‌کند، به آن‌ها پاسخ دهد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در خانه ملت ادامه داد: خوشحالیم هیچ ابرقدرتی در دنیا نیست که بخواهد با کشور و سپاه ما حرف بزند. ما به سپاه افتخار می‌کنیم و دلگرمی سپاه را به جامعه انتقال می‌دهیم. دشمن فکر می‌کند ما فقط یک مجموعه نظامی به نام سپاه داریم و نمی‌داند کل مجموعه ایران یعنی سپاه. ما در کنار سپاه هستیم و این دوره را به خوبی سپری می‌کنیم.

صحبت‌های ترامپ نشان داد دشمنان در روند ضعف هستند

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در این نشست بیان کرد: ترامپ در صحبت‌های خود سپاه را به عنوان حامی تروریسم توصیف کرده است. این ادعای آن‌ها می‌تواند یک جشن پیروزی برای جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: این صحبت‌های ترامپ، عجز آمریکا را در مقابل نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران ثابت کرد و پیام خوبی دارد که دشمنان در روند ضعف هستند و سپاه پاسداران هرجا به عنوان مدافع مستضعفان باشد، نشانه‌ای از موفقیت و امدادهای الهی است که به نظام جمهوری اسلامی داده شده و ما آن را به فال نیک می‌گیریم و به عنوان جشن پیروزی مقاومت جمهوری اسلامی می‌دانیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشحالم که ترامپ به عنوان نفر اول آمریکا چنین اظهارنظری کرد؛ همه دنیا می‌دانند سپاه پاسداران پرچم دفاع از مستضعفان جهان و عامل حفظ امنیت خاورمیانه در جهان است و به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل امنیت بین‌المللی خاورمیانه روی آن حساب می‌کنند.

نمایندگان مردم در کنار سپاه خواهند بود

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین جواد کاظم‌نسب‌الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در این نشست تصریح کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی در مقابل ۳۳ کشور پیروز شدیم و در دفاع از حرم ایستادگی کردیم و موفق شدیم، امروز آمده‌ایم در کنار سپاه باشیم و بگوییم نمایندگان مردم، همان بسیجیان سال‌های جنگ هستند و در کنار سپاه در پیشبرد اهداف نظام، پیش‌قدم خواهند بود. امیدواریم بتوانیم در صحن علنی مجلس پاسخ حرف‌های بچه‌گانه ترامپ را بدهیم.

ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگری به سپاه نیاز دارد

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگری به سپاه نیاز دارد، گفت: سپاه به پشتیبانی ملت و ملت به پشتیبانی سپاه نیاز دارد و این پشتیبانی هنوز ادامه دارد و دولت و مجلس نیز این پشتیبانی را از سپاه به عمل خواهند آورد.

وی افزود: اکنون که در یک گذر زمانی تاریخی هستیم، نقش سپاه بیش از هر زمان دیگری مشخص‌تر خواهد شد و مهم‌ترین مولفه‌ای که در شرایط حاضر می‌تواند جواب دشمن را بدهد، انسجام داخلی است. یعنی باید از کشور ما صدای واحدی شنیده شود که مصداق آن حضور نمایندگان مجلس از کل استان در این محل است و این آمادگی را دارند که این همراهی را بیش از پیش داشته باشند.

باید قدردان ترامپ باشیم!

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: فلسفه وجودی نظام، اسکتبارستیزی بوده که اساس نظام است و ما از اوایل انقلاب با تقدیم خون شهدا و تا امروز با تقدیم شهدای مدافع حرم، این استکبارستیزی را نشان دادیم.

وی با بیان اینکه نقش برجسته اسکتبارستیزی بر عهده سپاه بوده است، عنوان کرد: اگر امروز رییس‌جمهور آمریکا به دلیل عصبانیت و بی‌تدبیری اظهارات غیرمعقولی کرده، نشان‌دهنده عظمت سپاه و برجستگی آن است. باید قدردان همه کسانی باشیم که به عزتمندی کشور کمک می‌کنند که یکی از آن‌ها نیز ترامپ است که برجستگی‌های نظام را نشان داده تا ما بیشتر به آن توجه کنیم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: کشور ما مساوی با سپاه است و سپاه جدا از ملت و قابل تفکیک از آن نیست. تحریم سپاه به معنای تحریم ملت است و این کاری است که آمریکا از روزهای اول انقلاب آن را انجام داد.

صحبت‌های غیرمنطقی ترامپ، اوج ضعف آمریکا است

به گزارش انتخاب خوزستان، همچنین اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی در این نشست عنوان کرد: صحبت‌های غیرمنطقی ترامپ به طور قطع نشان‌دهنده اوج ضعف و فروپاشی دوران زورگویی و سلطه آمریکا و یک پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی است که اقتدار و حقانیت سپاه پاسداران را در جهت حمایت از مظلومان دنیا نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: وظیفه خود دانستیم جهت حمایت قاطع از حرکت جهادی سپاه حضور پیدا کنیم. معتقدم امروز ماموریت‌های سپاه در سراسر دنیا یک الگو است و بالاترین مبارزه با آمریکا، گوش جان دادن به فرامین مقام معظم رهبری، خدمت به مردم، تلاش برای حل مشکلات جامعه و توجه به درون است تا اقتصاد مقاومتی را به شکل پویا دنبال کنیم، به‌ویژه اینکه جامعه امروز ما با مشکلات معیشتی، فقر و بیکاری روبه‌رو است.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رای قاطع مجلس شورای اسلامی، مبارزه با کنگره آمریکا است و مجلس رای بی‌سابقه‌ای در این زمینه داده است. مجلس با این عزم به طور قطع باعث ناامیدی دشمن می‌شود و امیدواریم خداوند توفیق دهد برای حمایت از مظلومان قدم‌های موثر و مثبتی برداریم.

 

نمایندگان آماده هم‌رزم شدن با سپاه هستند

به گزارش انتخاب خوزستان ، همچنین سیدراضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: اگر دشمن تحمل وجود نهادی مانند سپاه که از بطن انقلاب و نظام برخواسته است را ندارد و از هر راهی که خواسته تلاش کرده که آن را نابود کند و نتوانسته است؛ طبیعی است که افرادی مانند رییس‌جمهور آمریکا از دست ما عصبانی شوند.

وی افزود: آن‌ها روزگاری خود را طرفدار ملت قلمداد می‌کردند اما وقتی دیدند پیشرفت سپاه باعث شد حتی کیلومترها آن سوی قاره‌ها از دسترس موشک‌های سپاه دور نباشد، حق داشتند عصبانی شوند. تا زمانی‌که ما “هیهات من الذله” امام حسین را در دل داریم، حرف آمریکا بیهوده است و حرکتی که آمریکا آغاز کرده، جز نابودی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل نخواهد بود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: ما حضور پیدا کردیم که اعلام کنیم آماده هم‌رزم شدن هستیم و سپاه راهی به ما نشان دهد که بتوانیم پیشاپیش به عنوان یک سرباز برای این مجموعه باشیم تا بتوانیم از اهداف و آرمان‌های مقدسی که امام (ره) ترسیم کرده است، دفاع کنیم. به طور قطع نمایندگان مجلس در روزهای اول مجلس در هفته آینده، یک طرح مقابله به مثل در مقابل تمام شیطنت‌ها و طمع‌های آمریکا نشان خواهند داد.