- پایگاه خبری انتخاب خوزستان – اخبار مهم و به روز خوزستان - http://entekhab-khouzestan.com -

وزیر کشور: استاندار جدید کرمانشاه معرفی شد/امکان تغییر دو استاندار دیگر نیز وجود دارد

وزیر کشور از تغییر استاندار کرمانشاه در نشست روز چهارشنبه هیات دولت خبر داد و گفت: «محمدطیب صحرایی» به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد.

به گزارش انتخاب خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد و گفت: علاوه بر استاندار کرمانشاه، امکان تغییر یکی دو استاندار نیز وجود دارد.

وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسایل پیچیده ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم ها و … بررسی شود.

وی ادامه داد: پیشنهادها آمده شده و باید در کمیسیون های دولت مطرح شود و سپس به صحن دولت برسد؛ کارهای تخصصی و اطلاعاتی آن انجام شده است و منتظریم در کمیسیون مربوطه بررسی شود.

وزیر کشور درباره بودجه این وزارتخانه در سال آینده نیز توضیح داد که در لایحه بودجه سال آینده منابعی در حوزه های اجتماعی و تخصیص بودجه مربوط به چهار درصد از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها مورد تاکید قرار گرفته است.

وحیدی با تاکید بر اینکه ما ردیف بودجه خاصی در این وزارتخانه تحت عنوان بودجه امنیتی نداریم، اظهار داشت: البته بودجه مختصری برای مرزها داریم که در جای خودش هزینه می شود.