انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۹ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

پاداش به مشترکان خوش مصرف برق در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: امسال مشترکان تحت پوشش برق این شرکت که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند نسبت به سال گذشته چهار برابر پاداش دریافت می‌کنند. عبدالحمید عباس شیاری امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر اهواز، تولید برق، گردش چرخ تولید و همچنین پشتیبانی از […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: امسال مشترکان تحت پوشش برق این شرکت که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند نسبت به سال گذشته چهار برابر پاداش دریافت می‌کنند.

پاداش به مشترکان خوش مصرف برق در اهواز

عبدالحمید عباس شیاری امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر اهواز، تولید برق، گردش چرخ تولید و همچنین پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی اشتغالزا، طرح تشویقی پاداش به مشترکان خوش مصرف برق با ظرفیت چهار برابر نسبت به سال ۱۴۰۱ درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۹۲۵ میلیارد ریال به مشترکان تحت پوشش برق اهواز پاداش پرداخت شد، افزود: چنانچه شهروندان در ساعات اوج مصرف یک کولر گازی را در منزل خاموش کنند معادل هشت هزار و ۷۰۰ مگاوات برق صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به ۶۲۰ هزار مشترک برق در اهواز گفت: مشترکان برق اهواز چنانچه یک لامپ ۱۰۰ وات را در منزل خاموش کنند حدود ۶۳ هزار مگاوات برق که معادل یک نیروگاه برق است صرفه‌جویی کرده‌اند

عباس شیاری با تاکید بر اینکه شهروندان لوازم خانگی پرمصرف خود را در ساعات پیک برق استفاده نکنند بیان کرد: با توجه به افزایش دما در اهواز، پیک اول از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ و پیک دوم مصرف برق از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برآورد شده که از شهروندان درخواست می گردد تا در این ساعات از لوازم پرمصرف استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه صنایع اگر طرح تعمیرات و تعطیلات را در تابستان و ساعت پیک اجرا کنند مشمول پاداش خواهند شد، عنوان کرد: چنانچه مشترکان بخش کشاورزی از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و ۱۲ تا ۱۸ به مدت ۶ ساعت پمپاژ کشاورزی خود را خاموش کنند ۱۸ساعت برق رایگان دریافت خواهند کرد.