انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۸ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

کمک استانداری به شهرداری اهواز برای اجرای طرح های فاضلاب در مناطق کم برخوردار

استاندار خوزستان خبر داد: کمک استانداری به شهرداری اهواز برای اجرای طرح های فاضلاب در مناطق کم برخوردار استاندار خوزستان با بیان اینکه تا امروز اقدامات خوبی در مناطق کم برخوررار در بخش فاضلاب صورت گرفته است اظهار داشت: استانداری خوزستان جهت تسریع در اجرای شبکه فاضلاب در مناطق کم برخوردار اهواز به شهرداری اهواز […]

استاندار خوزستان خبر داد: کمک استانداری به شهرداری اهواز برای اجرای طرح های فاضلاب در مناطق کم برخوردار

استاندار خوزستان با بیان اینکه تا امروز اقدامات خوبی در مناطق کم برخوررار در بخش فاضلاب صورت گرفته است اظهار داشت: استانداری خوزستان جهت تسریع در اجرای شبکه فاضلاب در مناطق کم برخوردار اهواز به شهرداری اهواز کمک خواهد کرد.

انتخاب خوزستان به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان بررسی مشکلات مناطق کم برخوردار اهواز روز یکشنبه ۱۶ شهریورماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و با حضور مدیران استانی در محل استانداری خوزستان برگزار شد.
استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: در این نشست تفاهمی که شهرداری اهواز با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) داشت و هماهنگی های مربوط به اولویت سنجی و نیازسنجی مناطق مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تا امروز اقدامات خوبی در مناطق کم برخوررار در بخش فاضلاب صورت گرفته است اظهار داشت: بنا شد اجرای شبکه فاضلاب را در این مناطق تکمیل نماییم همچنین قرار شد کمکی هم استانداری به شهرداری اهواز برای این امر داشته باشد.
شریعتی تصریح کرد: بر اساس کار کارشناسی کارگروهی که تشکیل شده است ظرف ده روز نیازسنجی مناطق شناسایی و اولویت بندی خواهد شد و قرارگاه سریعا برای اجرای عملیات اقدام خواهد کرد.

, , ,