انتخاب|خوزستان

زمان انتشار مطلب : ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۵ چاپ مطلب   ارسال به دوستان

پیشرفت ۶ پروژه صنعت نفت پس از ۳۰۰۰ روز فقط ۱/۵ درصد است!

یک فعال اقتصادی: پیشرفت ۶ پروژه صنعت نفت پس از ۳۰۰۰ روز فقط ۱/۵ درصد است!   یک فعال صنعت نفت اظهار کرد: ۳۰۰۰ روز است که شش پروژه را در مناطق نفت‌خیز جنوب کلید زده‌اند ولی تاکنون فقط ۱/۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است! به گزارش انتخاب خوزستان؛ عبدالحمید نادریان گفت: مشکل کشور ما […]

یک فعال اقتصادی:

پیشرفت ۶ پروژه صنعت نفت پس از ۳۰۰۰ روز فقط ۱/۵ درصد است!

 

یک فعال صنعت نفت اظهار کرد: ۳۰۰۰ روز است که شش پروژه را در مناطق نفت‌خیز جنوب کلید زده‌اند ولی تاکنون فقط ۱/۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است!

به گزارش انتخاب خوزستان؛ عبدالحمید نادریان گفت: مشکل کشور ما این است که سیاستگذار به دنبال حل مشکلش از طریق بیرون از مرزهاست و فکر می‌کند جمهوری‌خواه و دموکرات با هم فرق دارند!

وی افزود: زنگنه و مسعود کرباسیان همچنان خواب توتال را می‌بینند و منتظرند تا آنها بیایند! سه هزار روز است که شش پروژه در مناطق نفت‌خیز جنوب را کلید زدند و الان پیشرفت فیزیکی شش پروژه، فقط ۱/۵ درصد است!

این فعال اقتصادی ادامه داد: مجموعه ما ۱۵۰۰ میلیارد تومان کالای در جریان ساخت دارد. مناطق نفت‌خیز جنوب کار را واگذار کرده اما حکم زنگنه ۳ سال است روی کاغذ مانده است. چرا که سرمایه‌گذاری نفت دنبال توتال و شل است.

منبع:نوداقتصادى

, ,